31.10.2011

Ansioton rakkaus minun osakseni

Minä olen ollut vähän kiireinen. Viime viikonloppu meni Nuorten Syystapahtumassa, voitin pelkoja, pidin hauskaa, vähän ehkä taisin itkeä tirauttaakin ja lauloin paljon. Oli tylsä palata takaisin arkeen, mutta oli jotenkin huojentava tajuta, että joku kannattelee minua kyllä täällä kotonakin. Oli myös todella helpottava uskoa pari asiaa Isän haltuun.

Mutta niin. On ollut kokeita. Sain ystävän kanssa molemmista tänään palautuneista kokeista saman numeron ja meitä nauratti. Meidän NY Vuosi yrittäjänä-yrityskin on vienyt paljon minun voimia ja aikaa. Toivon, että meidän ideasta tykätään edes vähän.

Pyydän anteeksi hiljaisuutta. Se kestänee vielä jonkin aikaa. Syksy on niin kivaa, että minun pitää muistaa nauttia. Ei ehdi kaikkea samaan aikaan, heh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti